KAOS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

KAOS


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Troppe opdatering

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sursutsko
Kerub
Kerub



Antal indlæg : 26
Registration date : 12/01/09

Troppe opdatering Empty
IndlægEmne: Troppe opdatering   Troppe opdatering Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 11:13 pm

for at få gang i ST1 så synes jeg vi skal skrive hva vi primært skal vare af deff eller off. Og hva vi har planer om at lave senere. Very Happy

Jeg vil være deff og har snart 600 deff tropper. Og jeg har planer om at tage en k15 mere som jeg vil bruge til en cleaner, og til at sende korn til hovedbyen hvis det skulle knipe Smile

Dette er også for at vi har en lille idé om hvad vi har af tropper i ST1 uden at behøve og gå ind på TT
Tilbage til toppen Go down
Kryten
Ærkeengel
Ærkeengel
Kryten


Mand Antal indlæg : 30
Age : 44
Geografisk sted : 13/-88
Registration date : 07/10/08

Troppe opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe opdatering   Troppe opdatering Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 11:16 pm

Jeg regner også med at satse på de deff. tropper. Mest fordi at jeg regner med at det nok er dem, som vi får mest brug for i det lange løb. Indtil videre ligger jeg dog ikke inde med så mange, men regner selvfølgelig med at dette ændrer sig, når jeg får banket min crop ordentligt op.

Alle de tusind deff. tropper jeg havde på lager forsvandt jo desværre under voldsomme angreb.
Tilbage til toppen Go down
https://aod1.danskforum.net
jesper74
Kerub
Kerub



Antal indlæg : 4
Registration date : 17/01/09

Troppe opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe opdatering   Troppe opdatering Icon_minitimeMan Feb 02, 2009 1:58 pm

jeg begynder at lave offen tropper.
ved ikke om jeg skal lave mænd eller heste
er gemaner.
Tilbage til toppen Go down
Kryten
Ærkeengel
Ærkeengel
Kryten


Mand Antal indlæg : 30
Age : 44
Geografisk sted : 13/-88
Registration date : 07/10/08

Troppe opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe opdatering   Troppe opdatering Icon_minitimeMan Feb 02, 2009 4:38 pm

Hestene er helt klart de stærkeste tropper. Den eneste ulempe er at de er så utilgiveligt dyre, både i produktion og i opretholdelse.

Men er de også blevet godt udrustet er de meget stærke og hurtige.

Jeg ville råde dig til en blanding, men det er selvfølgelig bare min mening og valget er jo helt klart dit eget.
Tilbage til toppen Go down
https://aod1.danskforum.net
danneskiold
Kerub
Kerub



Antal indlæg : 3
Geografisk sted : København
Registration date : 16/01/09

Troppe opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe opdatering   Troppe opdatering Icon_minitimeMan Feb 02, 2009 4:56 pm

Jeg fokuserer også i øjeblikket på defensive tropper. Har i øjeblikket ca 750 af slagsen
Tilbage til toppen Go down
Sursutsko
Kerub
Kerub



Antal indlæg : 26
Registration date : 12/01/09

Troppe opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe opdatering   Troppe opdatering Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 7:17 pm

Jesper74

Du skal både have infanteri og kavalari. Det er sværre at forsvarer sig mod begge dele, og hvis der er pulter/rambukke med hjælper det ikk noget med hurtige tropper alligevel
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Troppe opdatering Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe opdatering   Troppe opdatering Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Troppe opdatering
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS :: Diverse-
Gå til: